party like a rock star

Soooom vanligt slarvar jag gärnet med uppdatering, men jag har varken haft ork eller tid. Så äre bara!

nåja har väl inte hänt jätte mycket på senaste tiden, den lilla gula har åkt till sylvia på intöltning å den bruna rullar det på med som vanligt förutom att jag letar medryttare som en tok! Annars då? körkortet går det mer bakåt med än framåt alltså teorin, körningen är väl helt okej men allt annat.. det är väl ungefär som med skolan det praktiska sitter men det teoretiska kan bara DÖ.

tänkte iaf fortsätta med listan som jag påbörjade? ja när var det, 100årsedan typ.

Dag 13;

En vanlig dag hemma hos mig..

När det är skola stiger jag upp när klockan ringer 05.15 (ibland råkar jag stänga av och somna om), sen ungefär kvart i sex tidigast har jag på nått underligt sätt lyckats ta mig upp och få på mig kläderna såom jag hinner äter jag frukost annars äre typ borsta håret/sminka sig som står på schemat. 06.25 befinner jag mig vid busshållplatsen här på kronan för at sedan sätta mig på 8:ans buss mot stan. Jag sitter hela vägen och håller tummarna på att bussen ska hinna till smedjan i tid så jag slipper springa som Mustafa Mohamed för att hinna med nästa buss. Oftast lyckas jag men ibland så njaae. Då är det bara vänta på nästa. Kan ju inte direkt gå till öjebyn!? Sen är det skola för hela slanten, blir väl inte allt för mycket gjort under lektionerna, det blir det ju inte hemma heller så ni kan ju säkert räkna ut hur mina betyg ser ut. Men sånt ät livet på en pinne! sen är det då bussen hem som går tyå 16.05 vilket innebär att jag är hemma typ efter fem och då är det bara fara mot stallet dirr, nån måste ju mata och motionera djuren ;) brukar ta lång tid på mig i stallet så är väl hemma kring nio-tio? då äre bara kasta i sig nå mat sen kiss och gå å lägg se.

mer än så äre inte, eller jo på helgerna men det är för mkt för att orka skriva om!

nåväl nu ska jag sova, upp imorgon och be sig mot den lilla gula i alviksträsk :)



joo och så har jag ju klippt och färgat håret oxå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0