Grans

idag fick elma följa till grans, hon var på väldans bra humör då jag lastade och allt trots att hon bara stått ute drygt 40 min innan vi for :o ibland är hon en snäll häst! Morgonen började med att hon fick bli vän med Elisas 3åring kitty eftersom det var ont om hagar, elma tyckte kitty var äcklig så i början höll dom sig i varsin ände av hagen ;) Nåja red iaf för lea senare på dagen, och alltså lea hon är min största idol alltså! haha. Elma gick så jävla bra största delen av passet och ett plus på att L tycker om hon! det gillar vi på fejjan.



hann hända massa spännande saker under dagen och jag kan säga att Jossan S gjorde min dag, helt klart!

//e.z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0