min näsa frös

det kan jag lova er! eller ja hela jag frös idag i väntan på bussen som var sen, men det är inga konstigheter och jag är van. Syftar både på bussen och kylan. Men jag tycker faktiskt att ska det vara såhär satansjävla kallt får det komma mer snö också, det här duger ju inte till nå. inte okej.

Sen kan jag meddela att jag även var förbannad idag, var upp och pratade med syon fattade som vanligt ingenting och frågan är ju om hon själv gjorde det? Bestämde mig för att ta ett IG i både Religion och samhälls. Det intresserar mig inte det minsta och sen läraren.. jag och hon är inte vänner. Det värsta är att prata om det som har minsta lilla att göra om invandrare spec men även annat där jag har starka åsikter. Då är det krig i klassrummet kan jag lova! i mina omdömmen står det, "Du sover bort lektionerna men då du väl är vaken ifrågasätter du bara undervisningen. SKÄRP DIG!" jag personligen tyckte inte att det var så farligt men min mentor och resten av lärarna skakade bara på huvudet och suckade. Nu sitter dom säkert i ännu ett möte för att planera min framtid. mohaha. Så BYEBYE religion och samhälls.

nåvälnåväl, ska väl fortsätta på listan.

Dag 3.

Mina föräldrar då, alltså jag har ju som 4st 2mammor och 2 pappor, fast 2 av dom är ju mina "riktiga" pärons nya sambos. De heter iaf Petra och Björn och båda två har ju såklart sina bra och dåliga sidor precis som alla andra. Men tror inte man kan få mkt bättre plastisar om jag ska vara helt ärlig.

till mina andra riktiga päron Mia och Janne. Det är alltså deras namn, de är båda två 43. Eller ja.. ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur gamla dom är förlåt mor och förlåt far. Fast jag är nästan 100% på att 43 är rätt. Som ni kanske har förstått vid det här laget bor dom inte tillsammans, skulle gissa på att dom skildes när jag var kanske 2003-2004 då var jag alltså ungefär 11 år. Min far bor på kronan i en 4:a tsm med Petra, 2 amstaff blandningar och så jag och min bror. Dock bor jag bara där varannan vecka vilket kan vara det största fördelen med skilda föräldrar, jag har rätt kort stubin så det är skönt att vara ifrån det ena päronet ibland. Sen är det faktiskt så att det är av Petra som jag fått min lillagula ponny av, inte helt fel snäll plastis det där! vad mer kan man skriva? inte så mkt, dålig jag är YEPP. Jo föresten för er som inte visste det så är han poppo. de ni.

mami då, hon bor då i björsbyn tsm med Björn, mig, min bror och 2 aussies. Sen är det ju även så att vi har stallet hemma på gården så man kan väl räkna in Elma och Trostan i det hela också. Jag och min mamma är enligt dom flesta andra ganska lika, delvis utseende mässigt men även temperament. Och det kan jag hålla med om, jag och min mor kommer bra överens men då vi bråkar gör vi det rejält. Brukar sluta med att mamma grinar och jag blir mer förbannad. Hon är lite känslig min mor.. Men hon är världens bästa och hjälper mig mycket med hästarna då jag inte har tid. Hon rider faktiskt, tänkte bara tillägga det så intresseklubben har nått att skriva. Och vad tror ni hon jobbar som då? Kriminalvårdare. Ja precis, hon burar in folk.

(minpappaärsåklartoxåvärldensbästa)

 min far och petra :) sthlm 2010

 mamma i typ sthlms trakterna 2010 tsm med vovve radar :)




//e.z

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag. 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Saker jag saknar

Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0