Lucia

Var och hälsade på i min gamla skola idag, där man gick 6års-1an. Helt mys det var, kollade lucia och jag å elina pysslade med garntomtar ;) finfint!

Nåja ska väl fortsätta på listan nu

Dag 2.

  första kärlek alltså, hm nu vart det svårt det här.. Det beror väl på hur man ser på det, då jag var liten alltså typ 4-5 år gammal var jag och en pojke vid namn simon tillsammans och djuuupt förälskade kommer ihåg att han eller var det kanske jag? frågade chans inne i deras friggebod medans vi lekte tjuv och polis,, jag menar hur romantiskt är inte det alltså? fråga elin hon vet! Första gången vi pussades var ungefär under tvång dessutom under min säng då vi lekte typ sanning och konka. Om man nu ens visste vad det var? kan lika ha varit typ mamma, pappa, barn eller nått liknande?


Sen tycker ju inte jag att man kan kalla det för kärlek så tar nått mer seriöst som dessutom inte var allt för längesen.

 visst har man ju varit kär, jag trodde jag var kär där ett tag i en snubbe som bara var störd hela tiden, men nu i efterhand så kanske det bara var min tjurighet som satte i och sa de att jag ska FAAN ha han om det så ska vara det sista jag gör! För sen började jag prata med J, vilket visade sig vara världens finaste person och jag har nog aldrig känt så för nån som jag gjorde för han. Men det blev massa tjorv hemma och i skolan, jag tyckte bara allt vart skit jobbigt och sen bara sket sig allt som hade med honom att göra. Dels på grund av det och även att jag nog var lite rädd att bli sårad igen.. Skulle jag kunna hade jag spolat tbx tiden och gjort allt bra igen men jag har sabbat min chans. Men det var bra så länge det varade.

//e.z





Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag. 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Saker jag saknar

Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0