23/12 Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi

Igår inhandlade jag min första och enda julklapp. Jag kände att jag måste fan spara mina pengar så gott det går, folk får överleva utan en julklapp från mig ;) Sen förstår jag inte hur folk kan tagga julafton, jag själv har ingen julkänsla alls det är väl därför jag inte förstår mig på alla andra. typ. Nåja det är ju alltid mysigt att sitta hemma med familjen ibland!

Dag 9.

Det här vart svårt, jag tror ju inte på nått egentligen. Inte gud, inte buddha, int nå. Man ska leva i nuet, för stunden. Man vet aldrig när livet tar slut.




Ångra aldrig det du gjort, bara det du inte gjorde.





Kommentarer
Postat av: el in

2011-01-02 @ 22:41:49
Postat av: elin

BAD DECISIONS MAKES GOOD STORIES

2011-01-02 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0