12/12

jag är världens sämsta på att blogga JA jag vet, både på att skriva och att ens komma ihåg att göra de. inte okej.

nåja alla har ju börjat med dom där jävla listorna så de är väl bara att jag oxå gör det då, faller för grupptrycket.

Dag 1.

hm, presentera sig själv.. Det känns ungefär som att jag ska sitta och skriva ett personligtbrev/CV men vafan jag får försöka göra nå bra av det.

Mitt namn är då för er som inte vet Elvira Zetterwall, konstigt namn typ ja, jag vet. Men mina päron hade tänkt döpa mig till Hedwig först och vem fan vill ha samma namn som typ Harry Potters uggla? inte då jag. Så jag har som börjat intala mig själv att Elvira det är fint eller det får duga iallafall. Jag fyllde 18 i oktober och får nu lagligt dricka alkoholhaltigadrycker och vistas ute på norrlands krogar.

Jag går skola i Öjebyn, pendlar lule-öje-lule-öje-lule osvosvosv hela veckorna och har snart gjort det ett år tror jag bestämt, och vad går jag då? Det borde ni kunna gissa för framnäs musik tjolahoppsanblabla gymnasium är det då inte kan jag lova! Vad har vi då kvar? nu är spänningen olidlig va.. *trumvirvel*   Gransnaturbruksskola. Inriktning där då? det borde ni också kunna gissa er till med tanke på vad typ alla mina andra inlägg består utav att skriva om. Hästhållning. HÄ08 ♥ yeah.

På fritiden då är det vänner, sova, djuren och party som står på schemat. Läxor det har man inte tid med och det är även anledningen till att jag pendlar för jag bodde minsann på skolan tidigare.
Men mitt största intresse här i livet är nog ändå hästar, töntstämpel jag fick där mitt i pannan eftersom hästar det är ju fjantigt.. Men ni som säger det kan ju testa själv!

Sen har jag ju för ca 2v sen införskaffat mig ett jobb, eller ja hanna hjälpte mig på traven och fixade in mig på sunderbysjukhus där jag städar för ISS. Endast helger eftersom jag går skoooola. 

nåååå vad mer kan man skriva om sig själv? inte så mkt mer va. Om det är nått som inte kommit med i texten som nån vill veta så kan man ju faktiskt kommentera. 

kyss och smek!

//e.z 

 yepp det är jag tro det eller ej, jag ser ut som en pojke.. check! men skulle faktiskt ut och köra Scandal Play å då får man se ut sådär.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag. 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Saker jag saknar

Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0