jag dog just lite.....

kan ju bara meddela att LB är sjuuuuk i huvet ;)


POLIS! STOPP I LAGENS NAMN! BYT TROSOR!

Elvira | natti säger:

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du är ju sjuk!

L// säger:

HAHA JAAAAAAAAAAA JA VET!!

ser din pappa framför mig i hans uniform me fart kameran!SAkta i backarna blev lite för mycke broms spår hära! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAA

Elvira | natti säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vart får du allt i från? x')

L// säger:

 HAHAHAHAHAHAHAHA ja vet inte!!!

de bara flyger upp!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

åså varu tvungen å skriva på facebook HAHA

Elvira | natti säger:

HAHAHAHA MEN JAAA!!!



alltså fråga inte ens.. det hela började med konkelbärskatten tror jag......... Men Fejjan i mitt <3 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tTnHvmVV1iM


sen kan jag ju passa på att säga att korven typ är världens duktigaste, han har ju på börjat sin träningskarriär nu ;) sen är ju såklart elma oxå en duktig liten poa, men korven tar nog priset i veckan!

och anna, vad skulle jag göra utan henne nu för tiden? guldvärd! :)




måste ladda upp en bild från helgen oxå, var ju och hälsade på matilda som skulle ut på party och förfestade hos hennes vän julia, super trevlig människa alltså! :)



//e.z

HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0