Onsdag

igår var jag duktig och gick och la mig redan kl 22.00. rätt bra för att vara jag som annars brukar gå och lägga mig vid typ 2-3 tiden (a)

jaja, idag har det som vanligt inte hänt allt för mkt, hade stallet på morgonen här på Grans så det blev att ta ut hästar, mocka bajs, spåna och sen dekorativ hästvård, vilket innebär att vi ska lära oss knoppa manar, linda ben och lite sånt. Sen vare lunch inte nån hit direkt men klämde i mig nå makaroner.

jag känner att idag är en sån där dag som snart kommer flippa ur totalt är så jävla överspeedad men har ändå ont i skallen och lite så. menmen det är sånt man får leva med.

Ikväll blire å fara till bengan med jossankossan och mjölka och snacka skit ;) haha. trevligt trevligt.


och bara så alla vet har jag ett otroligt bra pokerface! det kan matilda intyga!

//e.z




Det är inte så svårt som du tror, jag vill bara att du ska veta det. Och att även fast att det kanske inte märks så gillar jag verkligen dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0