17/12

oh ja! idag kanske det är dags att bli hurtig igen?
vi får väl se, annars lär väl jag och elvira stranda framför datorn.
som alltid, men vi klarar oss. vi är bra!

just nu sitter vi i grupprummet och citattecken jobbar citattecken. jag skulle tro att det mest troligt är pixbox som gäller!
fy fan vad jag längtar till jullovet - ska bli så sjukt jävla skönt att få sova. soooova.
sova, stallet och säkert vara med elvira och några andra. det lär bli mitt jullov.
elvira ska köra in russen (mycket duktigt av hon) och sedan hoppas jag verkligen att jag & madicken får följa med dem ut i skogen någon dag :)

gud vad jag suger på att skriva idag då. hej blöjis!

//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0